vorige gedicht
volgende gedicht
vorige gedicht
volgende gedicht
Heb je dan gelogen?
Dit doet fukking pijn,
het gevoel niet begrepen zijn,
heb je dan gelogen,
heb je me bedrogen?
Snapte je me echt niet?
Zag je het echt niet, mijn verdriet?
Ik heb mezelf voor gelogen,
omdat ik dacht dat er toch 1 voor me wou zijn,
blijkbaar was het gelogen...
Ingezonden door
jorinda
Geplaatst op
13-06-2013
Over dit gedicht
Wat doet dit fukking pijn!
Geef uw waardering
Op basis van 4 stemmen krijgt dit gedicht 3 van de 5 sterren.Tags
VerdrietReacties op ‘Heb je dan gelogen?’
-
Spijtig :( triestig :( wel mooi ;) Groetjes Raissa
Gedichtenlady - 21-06-2013 om 11:44
