vorige gedicht
volgende gedicht
vorige gedicht
volgende gedicht
Hoe moet ik uitleggen?
Hoe moet ik uitleggen,
en met weinig woorden zeggen
waarom ik niet meer leven wil?
Wat maakt dat nu voor verschil,
of ik er wel of niet ben...
Ik zit alleen maar te zeiken,
wat wil ik hiermee bereiken?
Al die vragen,
kan ik best alleen dragen,
er is toch geen antwoord op!
Ingezonden door
jorinda
Geplaatst op
11-06-2013
Geef uw waardering
Op basis van 5 stemmen krijgt dit gedicht 3 van de 5 sterren.Tags
VerdrietReacties op ‘Hoe moet ik uitleggen?’
-
Het verschil maakt dat er geen steengoede gedichten meer worden geplaatst en dat er een aardig en lief meisje van de aardbodem is verdwenen.
Bi-proud-of-you - 11-06-2013 om 20:13
