vorige gedicht
volgende gedicht
vorige gedicht
volgende gedicht
de stad
de stad ge vangen in weelde
het platte land waar ik speelde
waar ik me nooit verveelde
steden bestaan er zo veel
een stad in de toekomst
is dat wat voor mij
ik word er niet vrolijk van
en zeker niet blij
de stad is rumoerig
de stad is zo druk
niks voor mij
ik houd van het platte land
daar voel ik me vrij
Ingezonden door
David
Geplaatst op
07-06-2013
Geef uw waardering
Op basis van 4 stemmen krijgt dit gedicht 4 van de 5 sterren.Tags
StadReacties op ‘de stad’
Er zijn nog geen reacties geplaatst bij dit gedicht, een reactie plaatsen kan hieronder!
