vorige gedicht
volgende gedicht
vorige gedicht
volgende gedicht
Blijf bij ons!
Wil niet denken aan de pijn,
die ik zal voelen,
als u er niet meer zal zijn,
alsjeblieft, blijf bij ons!
Ingezonden door
jorinda
Geplaatst op
31-05-2013
Over dit gedicht
Voor mijn oom, die heeft kanker, waarschijnlijk niet lang meer te leven!
Geef uw waardering
Op basis van 5 stemmen krijgt dit gedicht 3 van de 5 sterren.Tags
VerdrietReacties op ‘Blijf bij ons!’
-
Dit gedicht raakt me echt
Bi-proud-of-you - 31-05-2013 om 23:47
