vorige gedicht
volgende gedicht
vorige gedicht
volgende gedicht
ruzie
vorige week hadden we ruzie
vorige maand hadden we ruzie
vorig jaar hadden we ruzie
En nou is het weer goed....
denk je.....
Geen Ruzie !!!!!!!!! dat is toch de wens van ieder Mens !!!!!!!!!
xx
Ingezonden door
eb en vloed
Geplaatst op
31-05-2013
Geef uw waardering
Op basis van 6 stemmen krijgt dit gedicht 3 van de 5 sterren.Tags
RuzieReacties op ‘ruzie’
-
Inderdaad, ik snap je, voel hetzelfde! Xx
jorinda - 31-05-2013 om 19:28
-
kijk mijn gedicht "mijn wens " xx
MA EG - 27-10-2013 om 16:45
