er zit geen toekomst meer bij
een verleden vol pesterijen
als troost maar ook dikmaker lekkernijen
gevoel dat je sterft van ellende
een leven die je liever niet kende
het voelt alsof je leeft in de hel
alsof je achter een tralies zit
in een cel
in het heden zit je er nog steeds mee
je voelt je niets waard
maakt een diepe snee
zo gaat het door
aan andere toon je geen gehoor
een toekomst zit er niet meer bij
degene die het beïndigd ben jij
je snijd zonder medelijden met jezelf je pols door
de dood
daar doe je het voor
genietend van je pijn sluit je je ogen
een mooie toekomst voor jou zou toch zijn gelogen
Ingezonden door
laura
Geplaatst op
27-05-2013
Geef uw waardering
Op basis van 7 stemmen krijgt dit gedicht 3 van de 5 sterren.Tags
Automulatie Doodgepest Geentoekomst Verdriet ZelfmoordReacties op ‘er zit geen toekomst meer bij’
-
Ik ken je gevoel, Ik ben ook gepest En wat je deed wat emotie eten. Deed ik ook, Snijden moet je niet doen. Is slecht voor je, Als een neiging hebt teken dan een vlinder, Zet daar een naam van iemand in waarvoor je je niet wilt snijden. Snijd je toch sterft de vlinder en moet je hem afwassen, En anders vliegrt die na een paar dagen weg.
Angel-on-your-side - 21-07-2013 om 09:50
-
Helpt niet. En qua snijden, het is het enige wat me hooghoud in het leven. Zonder zou ik zelfmoord plegen.......
laura - 01-08-2013 om 15:12
