vorige gedicht
volgende gedicht
vorige gedicht
volgende gedicht
Pijn
En daar lig ik dan
Gillend in mijn slaap
Maar zonder geluid
Ongeplaatste pijn
Zonder duidelijke reden
En daarom moet het
Ik moet de pijn een plek kunnen geven
Concentreren op wat figuurlijk is
En wat echt
Maar het spijt me
Het spijt me voor degenen die ik hiermee kwets
Kwijtraak
En meetrek in mijn donkere wereld
Daar waar zij niet horen
Sorry
Ingezonden door
Rayn
Geplaatst op
26-05-2013
Over dit gedicht
het moet, het spijt me
Geef uw waardering
Op basis van 2 stemmen krijgt dit gedicht 3 van de 5 sterren.Tags
PijnReacties op ‘Pijn’
-
woow super mooi gedicht :O ben er gwn stil van...
Suus - 26-05-2013 om 19:59
-
Heel erg bedankt voor je reactie <3 -x- Rayn
Rayn - 28-05-2013 om 14:18
