Wat maakt het uit?
Vergeten doe ik nooit wat iemand zegt,
Ik heb altijd al belangstelling gehad voor mensen.
Het is hun keuze in het leven,
Ik kan niet zonder accepteren,
En dat meen ik echt.
Ik accepteer vele keuzes,
Daarom ben ik ook aan het dichten geslagen.
Maar de keuze om iets niet te accepteren,
Kan ik gewoon niet verdragen.
Wat maakt het uit waar je in gelooft,
Waar je oorsprong ligt.
Wat maakt het uit?
Als je een echt vriend bent,
Dan houdt je je mond wel dicht.
Wat maakt het uit op welk geslacht je valt,
Je bent er gelukkig mee.
Je vindt liefde niet door de keuze van een ander,
Je maakt de keuze zelf,
Een echte vriend,
Geeft toe dat je dat verdient.
Ingezonden door
Bi-proud-of-you
Geplaatst op
25-05-2013
Over dit gedicht
Wat maakt het uit hoe of wat je bent. Levenskeuzes moet men accepteren of negeren
Geef uw waardering
Op basis van 10 stemmen krijgt dit gedicht 3 van de 5 sterren.Tags
Accepteren Geaardheid Geloof Keuze Oorsprong VriendenReacties op ‘Wat maakt het uit?’
-
je hebt helemaal gelijk. mooi beschreven.
merel12 - 25-05-2013 om 22:31
-
ik ben het hellemaal met je eens Merel!
Bibi - 26-05-2013 om 17:49
