vorige gedicht
volgende gedicht
vorige gedicht
volgende gedicht
Gelukkig
Lichtelijk aangeschoten liep ik naar huis.
Ondertussen regende het stevig door, maar dat deed mij niets.
Onderweg zag ik mensen schuilen, maar ik niet.
Ik liep door alsof de zon scheen.
De glimlach op mijn gezicht kon mensen niet anders laten denken dan dat ik gek was.
Maar zelfs daar gaf ik niets om, ik was gelukkig.
Ingezonden door
Elise
Geplaatst op
18-05-2013
Geef uw waardering
Op basis van 6 stemmen krijgt dit gedicht 4 van de 5 sterren.Tags
GelukReacties op ‘Gelukkig’
-
heel mooi gedicht, ben benieuwd naar je volgende Liefs, marill.
Marill - 19-05-2013 om 11:34
-
Leuk gedicht, uit eigen ervaring geschreven
Bi-proud-of-you - 19-05-2013 om 12:15
