vorige gedicht
volgende gedicht
vorige gedicht
volgende gedicht
Iedereen een fijn leven
Pesten is niet fijn,
het is juist speciaal om anders te zijn.
Pesten is niet goed,
en het geeft ook niemand moed.
Pesten is een grote fout,
het maakt niemand warm maar wel heel koud.
Kinderen hebben hierdoor alleen maar verdriet,
en er is niemand die dat ziet.
Ze zien alleen maar wat de fouten van het kind zelf zijn,
en we weten allemaal: dat is helemaal niet fijn.
We moeten deze kinderen helpen, al is het maar voor even.
Maar dan kunnen we hen wel weer een heel fijn leven geven.
Reacties op ‘Iedereen een fijn leven’
-
Mooi, goed gedicht. Groot gelijk heb je ;)
Verwijderde gebruiker - 16-05-2013 om 14:51
-
dankjewel xx Bibi
Bibi - 16-05-2013 om 17:37
-
Mooi gedicht!
Someone - 24-05-2013 om 19:02
-
Dankjewel xxxx
Bibi - 24-05-2013 om 19:56
