1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

vorige gedicht

mijn laatste tekst

Ik pak me pen nog 1 maal op,
om wat te schrijven.
Mijn tranen vloeien,
en is dit nu echt het einde.

Is dit nou waarvoor ik hem geleefd,
Is dit nu echt waarvoor ik alles heb gedaan.
Ik heb een gebroken hart,
en ademhalen is pijnlijk.

Soms zou ik willen,
willen verdwijnen.
Alles laten gaan,
zonder me te laten kleineren.

Alles word me soms teveel,
en dat maakt me zwak.
Ik kan het niet meer aan,
om mijn emoties te beheersen.

Laat me nu maar gaan,
is beter voor iedereen.
Ik ben hier niet voor opgelegd,
Ik ben te ver gegaan.

Van je fouten moet je leren,
das alles wat ze zeggen.
Maar mijn fouten,
hebben mij tot een beter mens gemaakt

Ik kan soms niet verder
want ik ben gewoon te moe.
leg ik me pen neer,
en is alles zoals toen.

De beelden,
ze maken me gek.
Nu alleen nog hopen,
dat mijn geheim niet verder lekt.

Ik pak mijn pen
en schrijf de ergste worden.
Die in mijn hart te vinden zijn,
door alle verraad is geboren.

Dan sluit ik het boek,
waar al mijn teksten in staan.
EN denk ik het is goed,
dit hoofdstuk is voorgoed gesloten.

vorige gedicht
Toevoegen aan favorieten

Ingezonden door

Geplaatst op

Geef uw waardering

Op basis van 6 stemmen krijgt dit gedicht 4 van de 5 sterren.

Tags

Einde

Reacties op ‘mijn laatste tekst’

  • Heftig gedicht, stop niet met schrijven en vooral niet met leven

    Bi-proud-of-you - 06-05-2013 om 23:09

  • Ja, inderdaad mooi geschreven ! ontroerend ... zeker het boek niet sluiten maar dit talent verder ontwikkelen !

    Stefaan Maene - 07-05-2013 om 08:07

  • Aawh dank jullie wel Ik kwam op het gedicht door een nummer en ja zo voel ik me wel eens Em Stefaan Maene Dank je ik zie het zelf niet eens als een talent

    Angel-on-your-side - 07-05-2013 om 13:55

  • Ik sluit me aan bij de vorige reacties! Stop niet met dichten, en zeker niet met leven!

    ♥DJolien♥ - 07-05-2013 om 21:40

  • Natuurlijk heb je talent, dit gedicht staat trouwens bij mijn favorieten, het raakt me steeds opnieuw

    Bi-proud-of-you - 14-05-2013 om 22:30

  • Wow dank je patro fibros. Ik zie het niet echt als talent, ik zet alleen de woorden uit mijn hoofd neer

    Angel-on-your-side - 14-05-2013 om 22:31

Reageren

We gebruiken uw gegevens alleen om te reageren op uw bericht. Meer info leest u in onze Privacy & Cookie Policy.

Wilt u direct kunnen reageren zonder elke keer naam en e-mailadres in te voeren? Meld u hier aan voor een account!