terug in de tijd
ik wou dat we terug konden gaan,
terug in de tijd.
alle mooie herinneringen terug,
terugkijken zonder spijt.
die ene avond opnieuw beleven en er een nieuwe draai aangeven,
die ons niet uit elkaar dreef.
ik zou niets gaan drinken,
en zou zorgen dat ik al die tijd in jou buurt bleef.
we zouden het gezellig hebben, en ons niets aantrekken van de andere mensen.
gewoon een gezellige avond in de club zonder die fout,
dat zijn mijn wensen.
maar dat is het verleden en nu is het heden.
jaren later zit ik nu nog te snikken,
huilend op mijn bed.
ik voel me zo leeg,
nu jij er niet meer bent.
ik weet niet eens meer of je nog wel is aan me denkt,
of je me herkent.
het doet me pijn om te weten dat dat misschien zo is,
omdat ik je vreselijk mis.
Ingezonden door
laura
Geplaatst op
04-05-2013
Geef uw waardering
Op basis van 1 stemmen krijgt dit gedicht 1 van de 5 sterren.Tags
Bedrogen Liefde Liefdesverdriet RomantiekReacties op ‘terug in de tijd’
Er zijn nog geen reacties geplaatst bij dit gedicht, een reactie plaatsen kan hieronder!
