vorige gedicht
volgende gedicht
vorige gedicht
volgende gedicht
Waarom zou ik blijven?
Het idee om er niet meer te zijn,
vind ik fijner dan te blijven leven.
Ik moet teveel geven,
maar ben bang voor de pijn!
Alles wat ik geef, is overbodig...
Niemand heeft mij nog nodig!
Dus waarom zou ik nog blijven?
Ingezonden door
jorinda
Geplaatst op
03-05-2013
Geef uw waardering
Op basis van 3 stemmen krijgt dit gedicht 3 van de 5 sterren.Tags
VerdrietReacties op ‘Waarom zou ik blijven?’
-
Je zou blijven omdat je al je fans achter je laat
Bi-proud-of-you - 27-05-2013 om 19:20
