vorige gedicht
volgende gedicht
vorige gedicht
volgende gedicht
De lente!
De zon schijnt,
alle ellende verdwijnt.
Even niet meer denken,
en al het andere aandacht schenken.
Mijn gedachten stop zetten,
nergens meer op letten,
alleen zijn, en genieten! <3
Ingezonden door
jorinda
Geplaatst op
25-04-2013
Over dit gedicht
kheb de lente in mn bol:) Eerste positieve gedicht!
Geef uw waardering
Op basis van 4 stemmen krijgt dit gedicht 3 van de 5 sterren.Tags
NatuurReacties op ‘De lente!’
Er zijn nog geen reacties geplaatst bij dit gedicht, een reactie plaatsen kan hieronder!
