vorige gedicht
volgende gedicht
vorige gedicht
volgende gedicht
Ik heb hulp nodig
Mijn hart spreekt
Maar mijn woorden niet
Tranen in mijn ogen
Tranen van van verdriet
Ik kan dit gevoel niet dragen
De emotie is te groot
Ik zou je iets willen vragen
Help jij mij uit de nood?
Mijn grenzen te bewaken
Dit lukt niet meer alleen
Voor altijd willen slapen
Met niemand om me heen
Ik kan het niet beschrijven
Ingezonden door
Tamara Van de Vijver
Geplaatst op
17-04-2013
Geef uw waardering
Op basis van 11 stemmen krijgt dit gedicht 3 van de 5 sterren.Tags
HulpReacties op ‘Ik heb hulp nodig’
-
Mooi gedicht, gaat hopelijk niet over jezelf
Bi-proud-of-you - 17-04-2013 om 19:05
-
Heel mooi!
Verwijderde gebruiker - 17-04-2013 om 19:58
