vorige gedicht
volgende gedicht
vorige gedicht
volgende gedicht
Tijd om te vertrekken
Tijd is het
Om te vertrekken
Ik kan niemand vertrouwen
En daar ga ik nu echt niet meer van balen
Ik ben het gewend
Het lijkt voor mij een trend
Dit is slecht
Maar dan heb ik maar pech
Niemand geeft om me
Dus voor mij betreft is het OVER
Ingezonden door
amyspt
Geplaatst op
12-04-2013
Over dit gedicht
Niemand maakt het iets uit. Dus ik kan net zo goed gaan.
Geef uw waardering
Op basis van 2 stemmen krijgt dit gedicht 3 van de 5 sterren.Tags
VertrekkenReacties op ‘Tijd om te vertrekken’
-
Tuurlijk wel! Er zijn genoeg mensen die om je geven, echt meid. Als je dat gaat accepteren/zien, zie/besef je ook dat je niet alleen bent! En dat je het waard bent! Sterkte en succes! Xx
jorinda - 19-07-2013 om 11:32
