vorige gedicht
volgende gedicht
vorige gedicht
volgende gedicht
Dit gevoel
Niemand kan mij helpen
Niemand ziet mij staan
Soms wil ik hier echt weg
Ver hier vandaan
Want woorden kunnen niet vertalen
Wat er in mijn hoofd omgaat
Ik weet het is mijn schuld
Dat dit gevoel mij niet verlaat
Het zit in mijn hoofd
Diep vanbinnen
Niemand die het ziet
Toch wil ik het overwinnen
Al zal er niemand zijn
Wie het weet wat er in me omgaat
Toch wil ik dat dit gevoel
Mij hier en nu verlaat
Ingezonden door
Rozi
Geplaatst op
09-04-2013
Over dit gedicht
Niemand weet dat er iets is, en niemand zal iets merken.
Geef uw waardering
Op basis van 5 stemmen krijgt dit gedicht 3 van de 5 sterren.Tags
Gevoel Hoofd NiemandweetReacties op ‘Dit gevoel’
-
snap het.. komt wel goed !
Kelsey - 11-04-2013 om 10:21
-
herkenbaar helaas.... mooi geschreven, ga ervoor meis! liefsxRianne
Verwijderde gebruiker - 12-04-2013 om 17:30
-
We begrijpen het. Bij mij is dat elke dag zo. Maar het komt goed zolang je het niet opkropt in jezelf.
amyspt - 14-04-2013 om 20:47
