vorige gedicht
volgende gedicht
vorige gedicht
volgende gedicht
Voorbij
Ik weet niet zeker of dat wat wij hebben liefde is..
Onze situatie kan ik niet uitleggen
Ik snap er zelf niets meer van.
De ene dag praat je tegen me,
kan je jou ogen niet van me afhouden,
en dan van het ene moment op de andere,
ben je me vergeten..?
Hoe kan je met jezelf leven,
wetend dat je iemand haar hart gebroken hebt,
wetend dat iemand nog steeds aan je denkt,
wetend dat ze nog steeds van je houdt..
Maar oke..
dit is jou keuze,
je hebt me vergeten, verlaten, belazerd, gebroken..
Bij deze is onze liefde dan ook officïeel voorbij..
Reacties op ‘Voorbij’
-
Erg,super,prachtig mooi xxx Bibi
Bibi - 10-04-2013 om 17:34
-
Sluit me aan bij hierboven, nog veel sterkte! Liefs, Anouk.
Linda - 11-04-2013 om 18:39
-
krachtig sterk erg mooi...liefs brigitte
Verwijderde gebruiker - 12-04-2013 om 16:28
-
Erg mooi geschreven! Liefs Nienke
NWNino - 15-05-2013 om 22:09
