vorige gedicht
volgende gedicht
vorige gedicht
volgende gedicht
Als de zon en de maan
Je bent zo ver
Zo ver weg van mij
Als de zon en de maan
Sta je toch aan mijn zij
Reacties op ‘Als de zon en de maan’
-
kort maar mooi<3 1 sterrenmens weer bezig denk ik, van mij krijg je er gwn 5 ! lieefssxRianne
Verwijderde gebruiker - 12-04-2013 om 17:31
