Wat moet ik doen?
Wat moet ik doen?
Ik weet niet wat ik moet,
wat doen, als ik jouw ontmoet?
Je weet alles van mij!
Ik weet nog wat je zei;
'Vrienden zijn er niet voor even,
maar voor het hele leven!'
En nu, wat is er overgebleven?
Ik had je mijn vertrouwen gegeven,
jij bent uit de bus, en mij vergeten...
Je hebt mij laten zitten,
en je hebt er zelf geen moment mee gezeten!
Ik weet ook wel waarom,
ik ben ook niet dom!
Je vond me een zeurpiet,
maar mijn verdriet, dat zag je niet!
Laat ook maar!
Het ligt hem aan mij, iedereen vind mij raar!
Ingezonden door
jorinda
Geplaatst op
09-04-2013
Over dit gedicht
dit gaat over een meisje wat eerst mn vriendin was, en toen ze uit de bus ging, heeft ze bijna nooit meer contact meer opgenomen, en reageert nooit meer op mn mail...
Geef uw waardering
Op basis van 1 stemmen krijgt dit gedicht 1 van de 5 sterren.Tags
VerdrietReacties op ‘Wat moet ik doen?’
Er zijn nog geen reacties geplaatst bij dit gedicht, een reactie plaatsen kan hieronder!
