vorige gedicht
volgende gedicht
vorige gedicht
volgende gedicht
Onzeker!
Ik wil zo graag es weten,
hoe jij over me denkt.
Of je ook aandacht aan me schenkt,
of ben je mij alweer vergeten?
Hoe kan ik ooit mezelf zijn,
als ik zo onzeker ben!
Ingezonden door
jorinda
Geplaatst op
06-04-2013
Over dit gedicht
Wat er in me leeft.
Geef uw waardering
Op basis van 4 stemmen krijgt dit gedicht 3 van de 5 sterren.Tags
VerdrietReacties op ‘Onzeker!’
-
mooi xx Bibi
Bibi - 09-04-2013 om 18:16
