Een meisje
Een meisje dat huilt,
waar een groot verdriet in schulit.
Een meisje dat angst kent,
maar er niet voor weg rent...
Een meisje dat zich rot voelt,
En nachten lang maar woelt...
Een meisje dat gevoel heeft,
maar geen idee heeft waarom ze leeft...
Een meisje dat wel vriendinnen heeft,
Maar die niet weten wat er in haar leeft...
Een meisje dat er omheen praat,
en niet zegt wat er in haar omgaat...
Een meisje dat zelf geen keuzes kan maken,
omdat er teveel dingen zijn die haar raken...
Een meisje dat niet weet wat ze moet,
dus ook maar wat doet...
ee meisje dat de waarheid kent,
en er niet voor weg rent...
Ingezonden door
jorinda
Geplaatst op
25-03-2013
Over dit gedicht
dit ben ik... zo zo voel ik me...
Geef uw waardering
Op basis van 7 stemmen krijgt dit gedicht 4 van de 5 sterren.Tags
VerdrietReacties op ‘Een meisje’
-
mooi echt waar xx BIbi
Bibi - 09-04-2013 om 18:17
-
Idd weet ik als vriendin niet wat in je omgaat..... zeg het gewoon het is niet raar 'k heb zelf ook dingen die ik niet zeg maar wat schiet je er mee op als je niks zegt ?? xxx
eb en vloed - 31-05-2013 om 19:27
