Al wenend zat ik bij je
Ik zat bij je ...
ik was niet te troosten
ik weende
want de dingen die je me vertelde ...
deden me veel pijn
Ik denk niet dat er een dag komt
dat ik 'goed' zal zijn
altijd zal ik 'slecht' zijn ...
ik doe altijd wel iets verkeerd!
Het is misschien een ziekte
dat ik nooit heb geleerd
hoe ik juist moet handelen
in een sociale relatie
gewoon in contact
met mensen om mij heen
In dit leven voelde ik me al vaak alleen ...
Maar toen ik daar zo bij je zat
met wenende ogen ...
was jij er om me gerust te stellen
Maar is het wel genoeg?
dat mensen me niet hebben moeten
is iets dat 'waar' is ...
zelden heb ik het over dat
gevoel al mis ...
Ingezonden door
Gedichtenlady
Geplaatst op
18-03-2013
Over dit gedicht
al wenend zat ik bij mijn psychologe
Geef uw waardering
Op basis van 1 stemmen krijgt dit gedicht 1 van de 5 sterren.Tags
Troosteloos WenenReacties op ‘Al wenend zat ik bij je’
Er zijn nog geen reacties geplaatst bij dit gedicht, een reactie plaatsen kan hieronder!
