vorige gedicht
volgende gedicht
vorige gedicht
volgende gedicht
Wereld van verdriet
Gekomen op de aarde,
De beste tijd van mijn leven.
Jij was mijn enige waarde,
Ik heb jou alles gegeven.
Toch moest je gaan,
Ik zat in een wereld van verdriet.
Toch liet ik geen traan,
Toen jij het leven verliet.
Reacties op ‘Wereld van verdriet’
-
Erg mooi geschreven, goed verwoord! xxlisanne
lisanne - 14-03-2013 om 17:25
-
Wow erg mooi verwoord en het is herkenbaar
Bibi - 14-03-2013 om 19:51
-
wauw, super mooi, egt mooi geschreven :) xxx
♥Myrthe♥ - 16-03-2013 om 14:55
