Spijt van de dingen die ik deed
heb vreselijke dingen gedaan in mijn leven
daarvan heb ik heel veel spijt
ik joeg mensen van mij weg, of maakte hen boos
nee, ik was niet bepaald een mooie bloem
maar een lelijke in de wei
en mijn bestaan
maakte mij vooral niet blij
Vreselijke dingen
staan er op mijn geweten
branden in mijn geheugen
ik wou zo graag
was het maar een leugen
Veel gebeurtenissen
die in het verleden zijn gebeurd
het is zo vreselijk er terug aan te denken …
het is iets wat mijn leven niet roos kleurt …
Mensen hebben vreselijke herinneringen aan mij
willen niets meer met me hebben te maken
dat maakt me niet blij
maar zorgt er alleen maar voor
dat het me diep vanbinnen in mijn hart
mij heel diep raakt
Ingezonden door
Gedichtenlady
Geplaatst op
13-03-2013
Over dit gedicht
Ik heb spijt van de dingen die ik deed in mijn leven
Geef uw waardering
Op basis van 2 stemmen krijgt dit gedicht 3 van de 5 sterren.Tags
SpijtReacties op ‘Spijt van de dingen die ik deed’
Er zijn nog geen reacties geplaatst bij dit gedicht, een reactie plaatsen kan hieronder!
