vorige gedicht
volgende gedicht
vorige gedicht
volgende gedicht
Pijn dat ik voel
Pijn dat ik voel
Dat weet je niet
Pijn dat ik voel
Dat is er gewoon
Pijn dat ik voel
Dat is er te lang
Pijn dat ik voel
Dat is er voor altijd
Ingezonden door
amyspt
Geplaatst op
25-02-2013
Over dit gedicht
:-(
Geef uw waardering
Op basis van 3 stemmen krijgt dit gedicht 3 van de 5 sterren.Tags
GevoelReacties op ‘Pijn dat ik voel’
-
Ouhn... :( Dit gedicht raakt me... Erg mooi en dankje voor je reactie
Verwijderde gebruiker - 10-03-2013 om 17:11
