vorige gedicht
volgende gedicht
vorige gedicht
volgende gedicht
Een leven zonder liefde
Ik heb pijn in mijn hart,
Ik heb pijn in mijn geest.
Ik ben totaal verward,
Niemand is er ooit voor mij geweest.
De liefde, de blijdschap,
Ik heb ze nooit gehad.
Dit is echt geen grap,
Ik ben mijn leven zat.
Ik wil er niet meer zijn,
Ik wil hier niet meer leven.
Ik wil leven zonder pijn,
Hopend dat iemand me liefde zou geven.
Het is maar een gedachte,
Het is maar een fantasie.
Liefde is waar ik op wachtte,
Is liefde van mijn familie.
Reacties op ‘Een leven zonder liefde’
-
Het lijkt zoveel op mijn leven wow wat mooi man!
Bibi - 19-02-2013 om 17:11
-
Mooi geschreven!
Reiziger - 21-02-2013 om 16:56
