vorige gedicht
volgende gedicht
vorige gedicht
volgende gedicht
voor mijn groep 8
Lieve groep 8,
het leuke schooljaar helaas alweer voorbij.
Ja het komt nu wel heel dichtbij!
we zullen elkaar nog weinig zien.
ik zal jullie wel missen, daarvoor nog geen misschien.
na zo'n lange tijd bij elkaar.
zal ik jullie missen echt waar!
9 jaar dat is best een lange tijd.
ik ga van jullie afscheid nemen met heel veel spijt.
Er komt nu een nieuwe start,
maar weet wel jullie blijven voor altijd in mijn hart!
Love you all
Ingezonden door
Bibi
Geplaatst op
06-02-2013
Geef uw waardering
Op basis van 11 stemmen krijgt dit gedicht 3 van de 5 sterren.Tags
VerdrietReacties op ‘voor mijn groep 8’
-
dankje! xxxx
Bibi - 08-02-2013 om 18:46
-
Dankjewel xxxxx
Bibi - 21-02-2013 om 13:03
