Zoals ik het wil
Zoals ik het wil
Gaat het zeker niet
Maar ben blij voor je
Hoop zo dat je het ziet.
Zoals ik het wil
Zal het niet meer zijn
Wil je zien lachen
Ook al doet het me pijn.
Zoals ik het wil
Is hoe het is geweest
Maar dingen veranderen
En het is niet altijd feest.
Zoals ik het wil
Wij met z’n twee
Liefde nemen en geven
Wordt het niet nee.
Zoals ik het wil
Is het me niet gegeven
Maar jij bent gelukkig
Dat was ook mijn streven.
Reacties op ‘Zoals ik het wil’
-
Wauw mooi! Liefss
Myself - 31-01-2013 om 12:19
-
Wauw.. Jou houdt je kei sterk! Of... misschien ben je dat wel xx
♥DJolien♥ - 31-01-2013 om 18:56
-
echt heel mooi! echt.. wow! liefssxRianne
Verwijderde gebruiker - 02-02-2013 om 13:40
-
mooi had hem al gelezen en je weet dat ik met 397 km afstand het niet red in een relatie moet je een schouder voor de ander zijn om op te huilen moet je diegene in je armen kunnen hebben tranen zachtjes weg kunnen kussen, dit lukte niet bij ons en ik heb nu gevonden bij wie dit wel kan
gekke ikke - 03-02-2013 om 13:41
-
....toi toi...liefss
...Anony... - 05-02-2013 om 12:42
-
Meestal gaat het niet zoals je het wil, maar je kunt altijd proberen een oplossing te zoeken..het is mooi van je dat je kan loslaten...dat geeft je plaats voor iets anders moois....Liefs Vicky
Blue rose @}---- Vicky - 08-02-2013 om 12:11
