gewoon ik
ik ben niet makkelijk,
heb ook geen handleiding of kaart.
het zal niet altijd even leuk of goed zijn,
maar het is het wel waard!
wij samen komen overall uit,
en we leven gelukkig en getrouwt
wat als je iemand tegenkomt?
die jij meer vertrouwt of meer op bouwt...
alleen als je echt verliefd bent op die ander,
dan zal ik je laten gaan,
want tussen jou en mij komt niks toch,
dus dan moet ik niet in jou geluk blijven staan!
in mijn gedachten leven wij dan voort,
en in mijn hart zullen we altijd samen zijn,
hoewel ik onvertelbaar veel van je hou,
is dat mijn grootste pijn.
ik wil je niet verliezen,
aan geen jongen of geen meid.
mijn hart vertelt iets anders,
zei zegt : je raakt haar ooit nog een keer kwijt!!
Ingezonden door
valerio
Geplaatst op
28-01-2013
Geef uw waardering
Op basis van 1 stemmen krijgt dit gedicht 3 van de 5 sterren.Tags
Duisternis Gevoel Help Liefde VerdrietReacties op ‘gewoon ik ’
Er zijn nog geen reacties geplaatst bij dit gedicht, een reactie plaatsen kan hieronder!
