Merken jullie dat ook?
Wie heeft het ook al gemerkt
die tijd loopt niet als anders …
de tijd gaat veel te snel …
de uren gaan te rap voorbij
Hebben jullie het ook al gemerkt?
De dagen zijn niet zo lang meer
zoals ze altijd hebben gelopen …
ze zijn te snel om
te snel is het ochtend
daarna middag
avond …
en uiteindelijk is het weeral nacht
Merken jullie het ook?
De minuten
ze lopen sneller dan anders
dan een paar maand geleden
dat we nog konden genieten
van de dagen
is al lang verleden
tijd …
Voelen jullie dat ook zo aan?
De seconden
ze gaan rapper dan vroeger
je kunt ze zelfs niet meer meetellen
eigenlijk is het niet moeilijk
dat de dagen sneller gaan
als de seconde en de minuten sneller voorbij zijn
kunnen wij de tijd niet meer aan
Is dat ook hetgeen dat jullie ervaren?
Reacties op ‘Merken jullie dat ook?’
Er zijn nog geen reacties geplaatst bij dit gedicht, een reactie plaatsen kan hieronder!
