vorige gedicht
volgende gedicht
vorige gedicht
volgende gedicht
jij bent de reden
Jij bent de reden.
Waarom ik nog steeds lach.
En deze wereld overleef,
iedere dag.
Jij bent de reden.
Voor mijn geluk.
Met jou aan mijn zijde,
gaat mijn dag niet meer stuk.
Jij bent de reden.
Waarom mijn hart nog steeds klopt.
Dit gevoel dat ik heb voor jou,
ik hoop dat het nooit meer stopt!
Reacties op ‘jij bent de reden’
-
Heel mooi :) x
Laska119 - 21-01-2013 om 18:02
-
Weer zo'n mooi gedicht! Mooi geschreven!x
SeliN - 21-01-2013 om 21:10
-
aaahh mooi weer! liefs
Verwijderde gebruiker - 22-01-2013 om 18:39
