vorige gedicht
volgende gedicht
vorige gedicht
volgende gedicht
Tranen
je tranen laten gaan
is beter dan
ze in je ogen te laten blijven staan
Reacties op ‘Tranen’
-
Klein maar met inhoud! Mooi Liefss
Myself - 22-01-2013 om 19:54
-
ja waar!! mooi gedicht c;
Verwijderde gebruiker - 23-01-2013 om 12:57
-
Je gevoel ontladen is belangerijk... Grtjesss
Boogschutter-67 - 24-01-2013 om 10:57
-
Ook enkele zinnetjes kunnen genoeg verwoorden, heel mooi weer ;) Groetjes chris
Laska119 - 28-01-2013 om 11:02
-
mooi gedaan zo kort maar krachtig
alynda - 28-04-2013 om 00:25
