vorige gedicht
volgende gedicht
vorige gedicht
volgende gedicht
Je bent gebroken
Zie de pijn
Lees het weer
Je bent gebroken
En breekt steeds meer.
We hebben gefaald
Samen, alleen
Wou je helpen
Maar bleek gemeen.
Je ogen verwaterd
Van tranen en verdriet
Zoveel pijn in je hart
En helpen kan ik niet.
Ingezonden door
Noes
Geplaatst op
28-12-2012
Geef uw waardering
Op basis van 18 stemmen krijgt dit gedicht 4 van de 5 sterren.Tags
Gebroken Hart Pijn Verdriet VriendschapReacties op ‘Je bent gebroken’
-
Mooi!
Verwijderde gebruiker - 28-12-2012 om 20:27
-
Alleen je aanwezig doet meer dan je soms denkt....mooi verwoord...Liefs Vicky
Blue rose @}---- Vicky - 30-12-2012 om 22:46
-
pfff wordt er stil van, heel mooi! liefs
Verwijderde gebruiker - 01-01-2013 om 12:03
