lied van het hart
doelloos
verdriet in je ogen
onverwerkde pijn
die niet bedrogen
nu weer
een andere kant
doet zeer
want wil jou gelukkig maken
en je alleen in je hart raken
wil dit gezeik niet
want dit doet mij verdriet
zal vechten voor jou
enkel omdat ik van je hou
kijk niet meer om
de woorden
zijn uitgeschreven
dis enkel een som
rekent de tijden en jaren uit
en neem het met zich mee
tot dat het weg is
en het gemis daar blijft
vechten zal ik weer gaan
al zal ik mijn hele leven blijven staan
bij dat punt
daar bij jou
dis alleen omdat ik van je hou
ik wil je nu niet kwijt
nu ik je net gevonden heb
k voer een grote strijd
blijf bij mij
en maak me weer blij
gun me het leven
dan zal ik jou alles weer geven
waar jij naar verlangd..
Ingezonden door
summerblondie
Geplaatst op
25-12-2012
Geef uw waardering
Op basis van 8 stemmen krijgt dit gedicht 3 van de 5 sterren.Tags
VerdrietReacties op ‘lied van het hart’
-
Mooi geschreven Roselien :)
Verwijderde gebruiker - 30-12-2012 om 10:22
-
heel erg mooi.....liefs brigitte
Verwijderde gebruiker - 24-02-2013 om 19:36
