vorige gedicht
volgende gedicht
vorige gedicht
volgende gedicht
Ik geloof
Ik heb de hemel gevoeld,
en God voor mij gezien.
Door liefde overspoeld,
En door de rust nadien.
De God waarvoor ik bid,
is niet de man daarboven.
Het is de vrouw die voor mij zit,
aan wie ik m’n hart wil beloven.
Onze liefde is mijn wereld,
een paradijs voor ons beiden.
Meisje, jij bent m’n hemel,
voor altijd wil ik je aan m’n zijde.
Reacties op ‘Ik geloof’
-
Ik geloof ieder woord! Mooi hoor...
ByKyra - 23-12-2012 om 17:22
-
Erg lief en mooi gedicht.
Ik dicht - 10-01-2013 om 19:06
