vorige gedicht
volgende gedicht
vorige gedicht
volgende gedicht
Ruzie
Waarom is mijn zus altijd zo stom?
Ik denk dat ik zelf stom ben.
Maar zij moet me niet uitlachen omdat ik minder op mijn rapport heb.
Ik vind haar gewoon niet tof.
Of toch wel ik weet het niet.
Ingezonden door
Valab
Geplaatst op
21-12-2012
Geef uw waardering
Op basis van 3 stemmen krijgt dit gedicht 3 van de 5 sterren.Tags
RuzieReacties op ‘Ruzie’
Er zijn nog geen reacties geplaatst bij dit gedicht, een reactie plaatsen kan hieronder!
