vaarwel!
Ik zou je eigenlijk willen zien,
maar tussen ons is het voorbij
Maar dat kan ik gewoon echt niet inzien!
Momenteel ben ik dus jongens vrij.
Het is voorbij, dat weet ik wel.
Maar tocht ging het me allemaal veel te snel!
Ik ben je nu kwijt,
en daarvan heb ik heel veel spijt.
Het lag niet allen aan jou,
dat moet je weten.
Ook moet je weten dat ik nog steeds heel veel van je hou.
Dat moet je echt niet vergeten!
Maar jij bent altijd zo negatief,
en geen echte hartendief!
Dat doet mij zeer in mijn hart.
Ik wil dat je daarmee ophoudt,
daar verlang ik naar met heel veel smart!
Wat ik nu zeg is heus geen spelfout,
maar: IK HOEF JE NIET MEER!
Ook al doet het me zoveel zeer.
Ik zeg nu vaarwel tegen je want ik moet gaan,
anders verlies ik nog een traan!
VAARWEL!!!!
Reacties op ‘vaarwel!’
-
omdat het klef is en ik meer gek ben op zielige/eenzame gedichten, omdat het dieper is en veel emoties heeft.
CookiesMunchEather - 15-12-2012 om 23:33
-
Ik snap het niet wat je zegt.
Bibi - 16-12-2012 om 16:31
-
Ooh sorry ik snap het al
Bibi - 16-12-2012 om 16:35
-
bibi gaat dit over jeweetwel?
sivi - 30-12-2012 om 10:16
-
jaa je hebt gelijk
Bibi - 09-01-2013 om 12:03
