1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

vorige gedicht

je hebt haar

Je valt op haar,
dat vind ik niet erg.
En ook helemaal niet raar!
Maar je behandelt mij als een berg,
een berg zonder gevoel en geen hart.
Maar ik heb wel een hart,
een hart met veel smart.
Smart naar jou!
maar dat begrijp jij niet.
En dat doet mij veel verdriet.
Het doet mij erge pijn! Is dat soms wat je wilt?
Door wat jij met mij hebt gedaan,
heb ik wel eens geschreeuwd en het uit gegild!
Ik heb jou nu niet meer nodig wat er ook gebeurd!
Hoe ik het heb betreurd.
Want je hebt haar ,
dat vind ik niet erg.
en ook helemaal niet raar!

vorige gedicht
Toevoegen aan favorieten

Ingezonden door

Geplaatst op

Over dit gedicht

niet echt goed

Geef uw waardering

Op basis van 6 stemmen krijgt dit gedicht 4 van de 5 sterren.

Tags

Liefde Verdriet

Reacties op ‘je hebt haar’

  • Mooi gedicht! (in de vorm van een mannetje :))

    totum - 12-12-2012 om 17:50

  • wat bedoel je met: (in de vorm van een mannetje :))

    Bibi - 12-12-2012 om 18:21

  • wat bedoel je met: (in de vorm van een mannetje :))

    Bibi - 13-12-2012 om 17:01

  • laat maar ik vind gewoon da u tekst precies een meisje is. Ma laat maar :)

    totum - 14-12-2012 om 15:57

  • maar ik ben een meisje hoor!

    Bibi - 14-12-2012 om 16:37

  • Je hebt je gevoelens verwoord en dat vind ik persoonlijk nooit slecht... Maak plezier met je vrienden en blijf verder schrijven...Liefs Vicky

    Blue rose @}---- Vicky - 16-12-2012 om 21:57

  • Bedankt xxxxxxxxx

    Bibi - 17-12-2012 om 16:02

  • bibi deze is echt mooi

    sivi - 30-12-2012 om 10:18

  • tx babe xx wil jou echt niet kwijt

    Bibi - 09-01-2013 om 12:06

  • Sluit me helemaal aan bij vicky :) xYasmine

    Lovelywords - 05-03-2013 om 00:13

  • dankjewel xxx bibi

    Bibi - 06-03-2013 om 12:58

  • Hoezo dit is een slecht gedicht? Een persoonlijk gedicht is altijd mooi op zijn eigen manier. Ik vindt deze persoonlijk één van de besten die ik heb gezien. Ga zo door

    Bi-proud-of-you - 11-03-2013 om 09:52

  • Wow dankjewel

    Bibi - 11-03-2013 om 16:36

  • moooi gedicht!

    jessie - 13-03-2013 om 13:03

  • dankjewel jessie xxx Bibi

    Bibi - 13-03-2013 om 15:27

  • Mooi geschreven.

    amyspt - 05-04-2013 om 21:52

  • dankjewel xxBIbi

    Bibi - 05-04-2013 om 21:53

  • Erg mooi zeg.

    JoyceXhoudtXvanXjou. - 01-05-2013 om 14:10

  • Dankjewel xxx

    Bibi - 01-05-2013 om 17:18

Reageren

We gebruiken uw gegevens alleen om te reageren op uw bericht. Meer info leest u in onze Privacy & Cookie Policy.

Wilt u direct kunnen reageren zonder elke keer naam en e-mailadres in te voeren? Meld u hier aan voor een account!