Als je me verlaat
Stel dat je me verlaat,
dus dat mijn wereldje vergaat,
dat mijn hart breekt in ontelbare stukken,
haar heel krijgen zou nooit meer lukken,
Ik zou vergaan van de pijn,
omdat je niet meer bij me wilt zijn.
Ik wil er niet aan denken, blijf alsjeblieft bij mij,
want ik kan geen seconde zonder jou aan mijn zij.
Ik heb je echt nodig om verder te gaan,
Ik hou voor eeuwig van jou, en dat heb ik ook altijd gedaan.
Dus neem nu mijn hand en kom met me mee,
dan gaan we naar een andere plek met ons twee.
Ik neem je daar vast zolang als ik kan,
Ik streel langs je lichaam en kus je dan.
Je maakt me gelukkig, vrolijk en blij,
lieffie, jij blijft voor eeuwig van mij.
Ik heb je nodig, laat me nooit gaan, want ik hou zooveel van je, je kan niet geloven hoeveel ;(
Reacties op ‘Als je me verlaat’
-
Heel mooi hoor. X
taytay - 03-12-2012 om 17:29
-
dankje ;D xx
Eline C. - 04-12-2012 om 20:04
-
prachtig wil j een gedicht voor me maken mail me ff
bibi - 08-12-2012 om 11:34
-
jaah natuurlijk wil ik dat, als je zegt wat er in moet staan. :) en rijmen om de regel of elke regel achter elkaar, zoals hier? ik kan je niet mailen, maar kan je mss even je e-mail adres ofzo geven, ik verwijder de reactie zodra ik hem heb gezien. xx dan stuur ik je een mailtje x
Eline C. - 10-12-2012 om 13:34
-
Heel mooi gedicht
koen - 15-12-2012 om 08:04
-
Dankuwel :) xxxx
Eline C. - 15-12-2012 om 17:54
