1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

vorige gedicht

Klaagzang voor de Sint

"Sinterklaasje bonne bonne bonne"
Wie heeft nou dat liedje verzonne
"Gooi iets in mijn lege lege tonne"
Waar wij nooit iets in vinden konne

Steeds weer kijken in dat ding maar nee
Niemand die er iets in gooien dee
Met één ding houdt u geen rekening mee
We hebben alleen een lege portemonnee

vorige gedicht
Toevoegen aan favorieten

Ingezonden door

Geplaatst op

Geef uw waardering

Op basis van 20 stemmen krijgt dit gedicht 3 van de 5 sterren.

Tags

Lege Sint Sinterklaas Tonne

Reacties op ‘Klaagzang voor de Sint’

  • Grappig gedicht, volgens mij ook wel herkenbaar voor de beste mensen hier op deze site

    Bi-proud-of-you - 22-04-2013 om 00:00

Reageren

We gebruiken uw gegevens alleen om te reageren op uw bericht. Meer info leest u in onze Privacy & Cookie Policy.

Wilt u direct kunnen reageren zonder elke keer naam en e-mailadres in te voeren? Meld u hier aan voor een account!