vorige gedicht
volgende gedicht
vorige gedicht
volgende gedicht
Klaagzang voor de Sint
"Sinterklaasje bonne bonne bonne"
Wie heeft nou dat liedje verzonne
"Gooi iets in mijn lege lege tonne"
Waar wij nooit iets in vinden konne
Steeds weer kijken in dat ding maar nee
Niemand die er iets in gooien dee
Met één ding houdt u geen rekening mee
We hebben alleen een lege portemonnee
Ingezonden door
Erica
Geplaatst op
17-11-2012
Geef uw waardering
Op basis van 20 stemmen krijgt dit gedicht 3 van de 5 sterren.Tags
Lege Sint Sinterklaas TonneReacties op ‘Klaagzang voor de Sint’
-
Grappig gedicht, volgens mij ook wel herkenbaar voor de beste mensen hier op deze site
Bi-proud-of-you - 22-04-2013 om 00:00
