vorige gedicht
volgende gedicht
vorige gedicht
volgende gedicht
Niet blij met nivellering
Blij word ik allerminst van die nivellering
Ik schrik me zowaar echt de t*ring
Hoop dat we die ziekte maar niet krijgen
Want dan gaan de kosten nog meer stijgen
Eerst 50 euro voor de huisarts erbij
Dat lijkt zowaar bijna op oplichterij
Dan nog eens een veel hoger eigen risico
Nee, dat gaat wel lekker zo
Ik dacht eerst aan een tweede baan
Want zoveel inleveren kan mijn beurs niet aan
Maar ja, daar schiet ik ook niets mee op
Dan gaat mijn inkomen nog verder over de top
Nee dit plan schiet echt te kort
Waarom zou je nog gaan werken als je er niet beter van wordt
Ingezonden door
Erica
Geplaatst op
07-11-2012
Over dit gedicht
Slecht begin van Rutte II
Geef uw waardering
Op basis van 4 stemmen krijgt dit gedicht 3 van de 5 sterren.Tags
Blij Inkomen Nivellering ZiekteReacties op ‘Niet blij met nivellering’
-
Haha, je hebt helemaal gelijk. Leuk verwoord!!
Reiziger - 09-11-2012 om 10:23
-
Funny and true, erg leuk weer
Bi-proud-of-you - 24-04-2013 om 23:44
