vorige gedicht
volgende gedicht
vorige gedicht
volgende gedicht
De hoogste boom
In de aller hoogste boom geklommen
Om even te schuilen voor mijn verdriet
Want daar kan ik even lekker alleen zitten
Op een rustige plek waar niemand me ziet
Reacties op ‘De hoogste boom’
-
Echt mooi geschreven weer! x Marieke
WeWillSee - 29-10-2012 om 18:57
-
wauw erg mooii! en indd soms wil je gewoon ff alleen zijn. xx
Rozi - 30-10-2012 om 06:52
