vorige gedicht
volgende gedicht
vorige gedicht
volgende gedicht
Hij was het
Hij was het
Hij was het, Hij maakte me blij
Juist in die stille tijd met niemand aan mijn zij
Hij heeft mij als een schaap geleid
Heeft mij van al het kwaad bevrijd
Hij helpt mij erdoor heen met Zijn grote Kracht
Hij kwam naast mij lopen in de tijd dat ik het nooit had verwacht
Door Hem kan ik weer verder met leven
En daardoor kan ik Hem nu mijn lofgedicht geven
Reacties op ‘Hij was het’
-
Mooi lofgedichtje :D
Verwijderde gebruiker - 25-10-2012 om 18:54
-
Dank je:)
Alysha - 30-10-2012 om 15:34
-
hier kan ik alleen amen op zeggen! mooi!
Verwijderde gebruiker - 13-11-2012 om 16:39
-
ja en amen kus Alysha
Alysha - 16-11-2012 om 12:50
