vorige gedicht
volgende gedicht
vorige gedicht
volgende gedicht
Geef niet op
Geef niet op
Alsjeblieft geef niet op
Zonder jou kom ik er nooit meer bovenop
Als jij er niet meer bent kan ik niet meer leven
Voel ik mij schuldig, omdat ik je de levensvreugde niet terug heb kunnen geven
Zo'n goede vriendin als jij heb ik nog niet vaak gehad
We geven de strijd tegen deze ziekte die we samen delen nog niet op lieve schat!
Ingezonden door
Alysha
Geplaatst op
24-10-2012
Geef uw waardering
Op basis van 9 stemmen krijgt dit gedicht 3 van de 5 sterren.Tags
AnorexiaReacties op ‘Geef niet op’
-
Mooi gedichtje, sterkte :)
Verwijderde gebruiker - 27-10-2012 om 14:08
-
Dank je wel:) Het gaat steeds slechter met haar:(
Alysha - 30-10-2012 om 15:35
-
mooi gedichtjee, ik hoop dat alles goed komt, veel sterkte :)
♥Myrthe♥ - 30-10-2012 om 15:48
-
dank je. hoop het ook maar ze heeft steeds vaker een hypo:( kus Alysha
Alysha - 31-10-2012 om 10:57
