vorige gedicht
volgende gedicht
vorige gedicht
volgende gedicht
Ik reik je mijn hand
Ik reik je mijn hand,
Zelfs na alles wat er gebeurd is,
Ik reik je mijn hand,
Zelfs nu nog na alle pijn,
Ik reik je mijn hand,
Omdat ik weet wat "verscheurd" is,
Ik reik je mijn hand,
Omdat niemand "alleen" hoeft te zijn,
Dus neem mijn hand,
En wat er dan gebeurt,is...
Dat je zal zien,
Waar vrienden voor zijn!
Ingezonden door
Iri$
Geplaatst op
17-10-2012
Over dit gedicht
voor mijn bff Zoila.
Geef uw waardering
Op basis van 9 stemmen krijgt dit gedicht 3 van de 5 sterren.Tags
Hand Pijn Vrienden VriendschapReacties op ‘Ik reik je mijn hand’
-
Mooi geschreven, echte vriendschap he? Liefs, Anouk.
Linda - 26-10-2012 om 15:22
