vorige gedicht
volgende gedicht
vorige gedicht
volgende gedicht
Ons hart geopend
Mag ik jouw deur betreden
Om jouw leven binnen te gaan
Zodat we samen kunnen genieten
Van wat er nog voor ons klaar zal staan
Jij mag mijn hart binnenstappen
Om te voelen of ik echt voor je leef
Want dan pas kan jij er zeker van zijn
Dat ik mijn hart volledig aan jou mee geef
Reacties op ‘Ons hart geopend’
-
Mooi gedichtje! Liefss
Myself - 15-10-2012 om 13:53
-
indd heel erg mooi! x Marieke♥
WeWillSee - 15-10-2012 om 19:09
-
echt heel heel mooi!!! <3 -x-Rayn
Rayn - 16-10-2012 om 20:47
-
Mooi en lief gedicht! Liefs, Anouk.
Linda - 21-10-2012 om 10:57
