vorige gedicht
vorige gedicht
niemand snapt het
het is net alsof niemand snapt
hoe blij ik ben als ik hem even kan bellen
als ik eventjes zijn stem kan horen..
t voelt alsof niemand snapt
hoe verdrietig ik ben , als dat niet gaat
als mijn mobieltje het niet doet.
het is net of ze niet weten
dat ik ontzettend veel van hem hou
dit is geen tiener liefde
dit is echt!
Ingezonden door
ster
Geplaatst op
14-10-2012
Over dit gedicht
tja.. dan kun je hem eindelijk bellen en dan doet je mobieltje het niet.. en dan is t weer te laat, want moet hij alweer weg...
Geef uw waardering
Op basis van 1 stemmen krijgt dit gedicht 1 van de 5 sterren.Tags
Bellen Houdenvan Niemand SnaptReacties op ‘niemand snapt het’
-
Niet iedereen heeft een vriendje die ze maar 2x ofzo per week kunnen zien ;) dat moet je ook onthouden he :)
Alissaaww - 23-10-2012 om 08:54
-
ik weet het.. ik verwijt het ook niemand..
ster - 23-10-2012 om 11:40
