Ik mis je
Ooh, ik haat het om zonder jou te zijn...
Het doet aan mijn hartje heel veel pijn.
Al dat gemis is echt niet goed,
je wilt niet weten wat het met mij doet.
Altijd denk ik aan jou,
maar met mijn hart waarmee ik van je hou.
Ooh, ik wil je nu hier bij mij,
dan maak je me terug helemaal blij.
Jouw schoonheid is hetgene dat mijn ogen verblindt.,
je geur maakt me goedgezind,
je glimlach doet me denken aan de prachtige golven van de kust
en het warme gevoel van je handen brengt mij op rust.
Die kusjes van jou, ja, die zijn heilig,
en door je knuffels voel ik mij altijd veilig.
Maar jou innerlijk is het mooiste vanal,
en als je weg bent, is dat wat ik het meeste missen zal...
Reacties op ‘Ik mis je’
-
dit vind ik zoon mooi gedicht zelf heb ik ook een vriendje die ik ook heel vaak mis
ANGELIQUE - 26-10-2012 om 12:15
-
Ooh heel erg bedankt :) xxx veel succes nog he :)
Eline C. - 26-10-2012 om 19:51
-
Hartstikke mooi gedicht
Ricardo - 08-11-2012 om 23:53
-
Erg bedankt! xx
Eline C. - 09-11-2012 om 21:40
