Beteken ik nog iets?
Beteken ik nog iets voor jou
kan ik je nog mijn vriend noemen
ik hoop het zo
Ik wil je niet kwijt
we hadden toch een sterke band
samen …
wil je me nu laten weten
dat dit helemaal gedaan is?
Is onze vriendschap over
nee, ik wil dit niet
echt niet!
maar jij denkt blijkbaar van wel
In onze band
er is iets gebroken
van jou kant
maar van mijn kant
echt niet!
Ik wil je enkel horen
ik wil je zien
ik wil met je spreken
dat is het enige
dat ik echt wil!
*over een goede vriend: maar een paar maand geleden ging ik gaan kijken naar een optreden van hem en ik stond bij zijn vriendin ... Maar daar waren er allemaal vreemde mensen bij en ik kon geen contact maken, dus ik ben weggegaan omdat ik me er niet goed bij voelde ... En blijkbaar is er iets gebroken ... Krijg ook nog heel weinig (tot geen) berichten meer van hem ... MAAR IK WIL HEM NIET KWIJT!!!!!!!!!!!!!!!!*
@Raissa
1/10/2012
www.raissa-schrijven.webnode.be
Ingezonden door
Gedichtenlady
Geplaatst op
01-10-2012
Over dit gedicht
Over een goede vriend die ik denk kwijt te geraken ...
Geef uw waardering
Op basis van 1 stemmen krijgt dit gedicht 1 van de 5 sterren.Tags
Danny VriendschapReacties op ‘Beteken ik nog iets?’
Er zijn nog geen reacties geplaatst bij dit gedicht, een reactie plaatsen kan hieronder!
